Hej!

Har varit dålig på att blogga nu. Skärpning på mig! Allt rullar på i alla fall. Är lite mkt i skolan nu men det fixar sig bara man tänker positivt och inte skuter fram allt som jag brukar vara ganska så duktig på =P Pian och jag har även satt igång ordentligt med vårat projektarbete och det går verkligen bra =) Hoppas verkligen det blir som vi planerat men som det ser ut nu så finns det inga hinder för det =)

Annars har det väl inte hänt så mkt faktiskt, därför jag inte bloggat. Händer inte så mkt i mitt liv haha. På lördag ska Pian och jag på bröllop.. Eller Pian ska fotta brudparet och jag ska passa Samuel =) Kommer bli jätte fina kort för du är grymt duktig Ruweni!! 

Usch imån är det nationella i svenska :-/ Inte ens lite roligt faktiskt. Är rätt så nervös faktiskt. Menmen enda sättet att förbereda sig är att läsa häftet vi fått med alla texter i. Sen är det bara att kämpa på i morgon. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll och starta morgondagen med en rejäl frukost =) Hur nu detta ska gå till eftersom jag inte är en frukostmänniska =)

Ikväll blir det en liten runda till jacke..Var ett tag sen nu. Men som sagt måste hem i tid till sängen.

Ha det gott allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0