...

Sitter här och har lite ångest..Hade stresshantering på morgonen men pallade inte gå. Då pallar man fan inte mkt om man inte pallar gå till 1,5 timmes lektion med bara avslappning. Jaja inte mkt att göra åt nu. Ngn engelska har vi inte idag och svenskan som börjar nu hoppar jag me över eftersom jag måste plugga till ett prov om ögat jag har klockan ett. Fan så drygt.

Har så mkt i huvudet som snurrar nu. Ena stunden kan jag se klart och andra stunden fattar jag ingenting. Kanske ser de jag vill se. Hoppas bara på det bästa. Men som sagt vad är det bästa. Älskar dig så mkt men du gjorde fel. Hoppas du blir den du en gång var.

Ikväll händer inte mkt.. Mys pys med älsklingen hoppas jag på. Älskar dig Niclas oerhört mkt. Går inte att beskriva med ord. Du är det finaste jag har <3

Nahe nu ska jg bort till Ruweni och plugga!!!! Ååååå vill inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0