???

Massa ??? Idag. Har känt mig tom och trött. Allt känns jobbigt. Måste ta tag i så mkt men vart ska man börja?
Fick lite mer energi när syster ringde och sa att hon ville komma in en runda hit. Ska bli mysigt. Synd att inte lillen är med bara men det får bli en annan gång.

Skolan har varit seg idag. Började bra med skön avslappning på stresshanteringen. Efter det var det Engelska och jag vet inte ens vad jag gjorde där kändes det som. Sedan Svenska och jag börjar bli grymt nervös infer nationella. Fattar knappt vad man ska göra. Sista lektionen var mibas och idag extra seg. Har knappt sovit ngt inatt så jag ville bara hem.

Totty som fyllde år idag blev jätte glad för presenterna Ruweni och jag hade köpt vilket var en guldig ögonskugga, örhängen och en söt hårklämma. Grattis till dig hjärtat <3

Ikväll händer det inte mkt. Blir nog bara gos och mys med Älsklingen. Älskar dig enormt mycket Niclas! Imorgon, dagen efter det och för evigt tills jag dör <3

Ruweni <3
När mina mörka stunder kryper nära inpå mig så finns du där och lyser upp min tillvaro.
Älskar dig syster <3






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0