...

Har precis gjort klart en kycklingsallad till mig, Ruweni och Totty som vi kan ha imån på bussresan =)
Började även kolla på en film med Nicke men så kom Carro och Magnus en runda. Orkar nog inte se klart filmen. Eller så har jag bara ingen lust.
Ska nog bli rätt skönt att åka iväg i alla fall. Just att komma bort från allt här hemma. Städning, matlagning, tvätt, skola och allt sånt. Är så trött på det. Är 18 år och lever som en 40 åring känns det som ibland. Menmen så blir det när man väljer att bo hemifrån så man är bara dum om man klagar.

Ska bli mysigt att få umgås med mina änglar. Älskar er Ruweni och Totty. Mina prinsessor <3
Även att jag kanske är dålig på att visa det just nu. Men jag hoppas ni förstår.
Ni kommer alltid vara dom bästaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0