...

Jag sträcker mig efter dig min ängel.
Men jag når inte. Något hindrar mig.
Något hindrar mig från att känna din värme och dina omfamnande armar.
Jag kämpar. Men luften tar slut. Luften går ur mig.
Jag orkar inte kämpa längre.
Mina ögon faller sakta ihop. Mörkret faller över mig. Det blir kallt. Mörkret och kylan ligger tätt inpå mig.
Det gör så fruktansvärt ont.
Har aldrig känt en såden smärta. Mina krafter gåt ur min kropp.
De få krafter jag har kvar försvinner helt. Jag faller till marken.
Orkar inte resa mig upp och ingen finns där att hjälpa mig.
Jag är ensam.
Jag vill vara ensam.
Jag vill ligga där på marken. Sakta tynar jag bort.
Det finns inget kvar av mig.
Sedan kommer ljuset. Det lyfter upp mig. Jag blir lätt som en fjäder.
Jag är på  väg att möta evigheten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0