Varmt varmt varmt!!!

Igår var en riktigt slapp dag. Älsklingen och jag gick upp rätt sent och sen gick vi ooch handlade lite och gjorde inte så mkt under dagen. PÅ kvällen kom Erik hit och i ungefär 2 timmar kämpade vi med att få igång en skräckfilm på tv men till slut såg vi på en som hette "The unborn" Riktigt bra var den. Det krånglade först med TV:n och den vi hadde hyrt funkade inte och ja, det blev en hel del skratt och irritation men till slut fick vi se en riktigt bra film =P

Idag sov älsklingen och jag till klockan ett. Vi var ju uppe halva natten så det är ju inte så konstigt. Nicke har hjälpt mig att plugga lite drinkar idag. Känns skönt att komma igång med det. Börjar få lite resefeber nu hehe. Det är ju inte så länge kvar.

Imån ska jag jobba för första gången i sommar haha. Blir bara ca 3 timmar över lunch men blir det mkt folk så blir det nog en hel del att göra. Men det är ju skönt att inte behöva jobba så länge haha. Men trivs verkligen att jobba där på värdshuset.

Idag skulle min älskade mamma fyllt 49 år och jag vill bara skriva ett stort Grattis till dig lilla mamma.
Du finns i mitt hjärta alltid och jag älskar dig oändligt mkt <3 <3 <3

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0