Varit i Jämjö hela dagen!

Nu kom jag precis hem från Jämjö. Har varit där hela dagen och det har varit lika mysigt som alltid.

Först när jag kom dit och Emelie hade slutat jobba så gick vi och handlade lite fika och sedan hämtade vi lille Samuel på dagis. Efter det var vi ute ganska länge eftersom det var underbart fint och varmt väder. Samuel badade i sin lilla uppblåsbara pool och blåste även en massa såpbubblor, eller rättare sagt sköt iväg dem. Innan jag åkte dit köpte jag en liten "såpbubblesnurra" till honom som man doppar i såpa typ och sedan trycker man på en knapp så att bubblorna skjuts eller snurrar iväg. Han älskade den verkligen =) Jag med haha. 

Sen gick vi in och efter vi ätit middag lekte vi inne och så kollade vi på lite film och bara myste. Älskar min syster och lilleman så otroligt mkt. 

Pratade med min prinsessa Pian på vägen hem om hur hennes första dag på jobbet var. Fan vad nice att du trivs hjärtat. Är verkligen hur glad som helst för din skull <3 <3 

Ska nog själv börja jobba lite nu i veckan för hoppningsvis. Blir på värdshuset i Jämjö där jag jobbat två sommrar i rad. Hoppas det blir mkt folk där i alla fall så det blir lite att göra. Skönt också att inte bara sitta hemma. Även att det kanske inte blir så mkt så är det alltid ngt. 

Nu ska jag sitta lite vid datorn och sedan mysa med älsklingen och sen blir det nog sängen för vår del. 

Eleonore 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0