Trött och nöjd!

Idag var det lite klassfest med kladdkaka hos Matilda =) Mysigt. Sedan gick alla ner till Långö för att spela volleyboll men inga nät var lediga så då åkte jag till Pappsen istället och fortsatte med trädgårdsarbetet vi påbörjade igår och även Syster och Samuel var med =) Det var mysigt och det blir verkligen jätte fint. Så inatt lär jag somna gott. 7 timmar var vi ute och fixade i trädgården. Men det¨är härligt med den friska luften och gå barfota i gräset. Men uppskattar det så mycket mer nu när man bor i lägenhet.

Imån ska jag en runda till lilla mormor på förmiddagen =) Ska bli roligt. Saknar min mormor. Det är tråkigt att det inte blir av att man åker upp oftare med det är inte lätt när man inte har körkort och det inte går några bussar dit =( Men man uppskattar det mer när man väl ses. Älskar dig mormor <3

Har precis betalat andra delbetalningen nu till min Mallorcaresa =) Jag börjar inse nu att jag faktiskt ska åka. Men jag försöker att inte tänka för mkt på det eftersom jag måste koncentrera mig på studenten nu =)

Har ganska fullt upp denna veckan. Som sagt mormor imån, sen på torsdag har jag lite ärenden och sen ska vi handla allt inför min student och i helgen blir det väl massa festande kan jag tro och söndag ska vi fixa och dona hela dagen inför min studentfest =) LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!

Nahe nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske det blir en promenad med Ruweni senare ikväll?? =)

Ha det gott allihopa!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0