Toppen dag!!!

Dagen började med ett besök från pappsen och vi rökte lite vattenpipa ihop haha =P

Sen har jag städat och plockat som vanligt på dagen och sen slutade älsklingen redan vid tre idag =) Så då käkade vi middag och sedan gick vi upp på stan och då hänge även min andra älskling Pian med. Syster Lina hakade även på en liten stund med =) Jag hittade massa fint!! 3 trosor, en söt liten ljusrosa topp, ett par skor i jeansfärg, ett par beige/bruna haremsbyxor (Har varit jätte emot dem för jag tycker inte det är snyggt men har ändrat mig helt. Dem var riktigt snygga på), ett halsband av bruna och guldiga stenar och ett matchande armband och så två vanliga enkla klänningar en i svart och en i vitt. Jisses vad mkt det blev haha. Jag var på riktigt shoppinghumör idag. Älsklingen köpte sig lite kalsonger och ett par skit snygga badbyxor och princess Ruweni hittade tyvärr ingenting. Men vi hade verkigen en toppen dag på stan och älsklingen höll humöret uppe trots att han inte gillar att gå på stan =)

Ngt väldigt tråkigt hände också när vi gick på stan. En tjej skulle gå ut från HM och gick in i dörren och spräckte typ överläppen och svimmade. Det var riktigt läskigt. Pian och jag rusade fram och försökte få kontakt med henne men det gick inte så bra så Lina ringde ambulans och sen kom en polisbil förbi och stannade till och kollade hennes puls och lite så. Det var nog ingen större fara emd henne egentligen men det var väldigt läskigt när det hände. Hoppas hon är okej nu. Hennes mamma kom sen och så åkte hon iväg med ambulansen. Många människor stannade till och frågade hur läget var för dem var sjuksköterskor och sånt. Det tycker jag verkligen är jätte bra men många idioter stod bara och kollade för att dem typ var nyfikna eller nåt. Förstår mig inte på sånna människor.

Dagen på stan avslutade vi med en mysig fika på 3G och då kom Michael och gjorde oss sällskap =) Det var mkt trevligt och det blev mkt skratt.

Nu är Erik här och vi har precis ätit god hallonpaj hihi. Ska sortera tvätten nu för jag tänkte hinna tvätta lite imån på morgonen innan jag börjar jobba. Ska jobba hela veckan nu. Ska bli rätt skönt faktiskt.

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0