Tjoho!!

Idag har jag varit i Jämjö hela dagen. Kläderna jag köpte till Samuel passade jätte bra =) Vi har ätit pankakor *Mums* Och sen så har vi varit ute och blåst såpbubblor, riktigt roligt är de haha. Tror nästan att Emelie och jag tyckte det var roligare än Samuel =P

Sen har jag varit och hadlat lite inför imån. Emelie, Joahan och Samuel ska äta här imån efter alla är klara med sitt på lövmarknaden så det får bli lite tacos. Älskar verkligen det.

Som sagt lövmarknaden imån. Hoppas jag hittar ngt roligt. Måste nästan köpa en heliumbalong i alla fall =P Och Pian ska äntligen få sitt efterlängtade sockervadd haha.

Som sagt finns inte mkt att skriva om nu för tiden så jag tackar för mig.

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Tove

Åååå jag missar lövis ;( hoppas du hittat ngt fynd?!?! Love you >3

2009-06-18 @ 13:41:21
URL: http://www.bloggis.se/LaMiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0