Tjabba!!!

Idag har det varit en riktigt härlig dag. Underbart varmt och skönt!!!

Hade lite ärenden på stan idag och när jag kom hem lagade älsklingen och jag mat. Det blev korv, fiskpinnar, stekt potatis och spenat. Mums =) Längesen jag åt de.

Nu på kvällen har jag varit hos pappa. Emelie och Samuel har varit där hela dagen och dom var kvar när jag kom med. Sen började jag igång med båten. Har lovat att hjälpa pappa med den eftersom han ska sälja den och den har stått ganska länge så det är lite att fixa. Hann i alla fall rensa ut hela båten på grejor som låg där så det blev jätte fint =)

Imån blir det Holmsjö på dagen. Var längesen jag var där nu. Ska åka upp med Lina dit och vi ska sola och bada, eller i alla fall sola =P Det ska bli skönt. Ska även kolla över vad jag har för saker kvar där hemma och ta med mig lite.

Som jag skrivit innan, har typ aldrig ngt interessant att blogga om nu för tiden men jag tycker ändå att det är skönt att skriva av sig lite =)

39 dagar kvar till Turkiet med älsklignen <3 <3
53 dagar kvar till Mallorca!!!!

Lääääängtar!!!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0