Syskonkärlek <3



Denna bild är en bild på äkta syskon kärlek.
Ville bara lägga upp den och säga hur mycket jag älskar min syster Emelie.
När denna bild togs grät vi båda lika mkt, både av kärlek, saknad och lycka.
Denna bild betyder. Emelie, du betyder.
Så som du håller om mig på denna bild lovade du mig en gång att alltid hålla om mig.
Du lovade att aldrig släppa taget och det har du inte heller gjort.
Du har funnits vid min sida när jag än behövt dig och jag lovar dig att alltid finnas där för dig.
Det finns ingen som förstår mig som du gör.
Det finns ingen jag har så mycket minnen tillsammans med som jag har med dig.
Du är min syster och vi har ett förflutet ihop men också en framtid.

Älskar dig mer än jag kan beskriva med ord. Inte utan min syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0