Studenten imån!

Studenten imån, studenten imån, studenten imåååån!!!! Jag har sagt det många gånger högt för mig själv men jag fattar det fortfarande inte.

Har varit i Jämjö hela dagen och hjälpt till att fixa i ordning inför morgondagen. Dukningen och allt blev verkligen toppen!!
Sen nu ikväll har jag bara stirrat runt och varit nervös. Har även fixat och donat med varsin present till Pian och Totty =)
Älsklingen försöker lugna ner mig men jag går på högvarv nu haha. Pian har varit här en stund med och jag fick prata av mig all stress och nervositet haha.

Nu är verkligen skoltiden slut. Över!? Vart tog alla år vägen? Jag mins lågstadiet som om det var igår och imån är det sista dagen i skolan, om man då inte väljer själv att plugga vidare. Inga lektioner, inga raster, inga lov, inga betyg, inga lärare, inga klasskamrater... Jag vill inte!!! Haha jo det vill jag. Men man kommer sakna allt så mycket. Kommer till och med sakna de drygaste lärarna som man hatat i 3 år. Kommer sakna att ha en klass att gå till och jag kommer till och med sakna pluggandet på något konstigt sätt.
Vill skriva ett tack till klassen för dessa tre åren. Det är minnen för livet.

Imån gäller det. De sägs vara en av de bästa dagarna i ens liv. Jag både hoppas och tror att det kommer att bli en helt underbar dag som man aldrig kommer att glömma.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0