Snart dags för sängen!

Ikväll gick jag bort till Pian och Micke en runda och Pian och jag låg i sängen och åt chips och popcorn och kollade på en jätte bra film som gick på tv =) Det var myspys. Längesen nu!! Älskar dig min Ruweni <3

Sen gick jag och älsklingen ut en liten runda och då lekte vi lite i lekparken i hoglands park haha. Skönt att man fortfarande har ett barn i sig ;-)

Nu är det snart sängen som gäller. Ska bli skönt att krypa ner. Finns det igentligen något mer underbart än att ha ett hem att komma till och någon att somna bredvid som man älskar över allt annat och som man vet älskar en precis lika mkt tillbaka? <3

Sov så gott allihopa!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0