Shaa!!

Idag hade jag lite ärenden på stan så då passade jag på att köpa lite kläder till Samuel eftersom jag ska dit imorgon =) Det blev ett par svarta mjukisbyxor och en jätte söt sommardress i brunt och vitt. Hoppas det passar på lillkillen.

Sen har älsklingen och jag bara slappat och nu är han iväg med killarna och det skulle snacka ihop sig om midsommar. Hoppas de kommer fram till ngn bra lösning. Börjar ju närma sig nu.

Gjorde en jätte god äppelpaj efter vi ätit middag. Mums!! Det är aldrig fel.

Ikväll tänkte jag bara bänka mig framför TV:n och kolla på massa filmer haha. Har inte så mkt att skriva om i bloggen nu när skolan är slut. Händer inte så mkt haha.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0