Shaa!!!

Idag har jag jobbat och det var jätte kul. Kom ganska mkt folk så det fanns gott om saker att göra hela tiden.

Efter jobbet åkte jag till pappa för att duscha eftersom vi inte hade ngt vatten i stan men då fick jag reda på att vattnet kommit igång i stan igen så då åkte jag hem istället.

Tog med mig lite fler filmer från barndommen som pappa hittat som jag suttit och kollat på nu. Vi har verkligen filmat en massa kul. När jag rider och tävlar (Även min älskade Toty är med när hon hopptävlar hihi då var vi inte stora) Och det är filmer från karaten, en gamal klassträff, min skolavslutning i trean, när vi är ute på sjön, när jag trillar av en häst och det ser ut som att jag bryter nacken =P , en uppvisning jag hade på ett ridläger jag varit på med islandshästar och massa annat. Det kommer både tårar och en massa massa skratt när jag kollar på dessa filmer. Det känns konstigt att höra mig själv på banden att kalla ngn för mamma. Var så många år sen jag gjorde de så jag har lixom glömt själva känslan och lyckan att kunna kalla ngn mamma. När jag hör mig själv säga det på banden och ser mamma framför mig så får jag tillbaka den känslan. Visst det var väl så självklart att ha ngn att kalla mamma men det är ändå ngt speciellt med det.

Har kollat upp lite resealternativ idag till Stockholm eftersom det är där ifrån jag åker till Mallorca och som det ser ut nu så blir det tåg upp. Är bara lite rädd att jag kommer virra bort mig haha men det ska nog gå bra. Får byta tåg två gånger innan jag kommer till Stockholm och sedan är det buss sista biten till Arlanda. Ååå jag börjar få resefeber haha. Men först är det Turkiet med älsklingen. Det har jag inte den minsta resefeber för. Bara en STOR längtan!!!!!!

Nu ska jag fixa lite här hemma och kanske plugga lite fler drinkar om jag orkar. Sen blir det nog sängen rätt så tidigt ikväll. Är rätt så trött för jag var uppe ungefär vid åtta idag och det är verkligen inte min kropp van vid.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0