Shaa!!!

Igår var en riktig slappar dag. Tvättade hela förmiddagen och visst, det var ju rätt duktigt haha. Men sen köpte jag, nicke och Rikard skräpmat och satt och åt och så var jag borta hos Pian och snackade lite skit och satt och kedjerökte. Kvällen tillbringade jag och Nicke frammför TV:n och kollade på film. Härlig bakfylledag.

Idag har det varit underbart fint väder hela dagen men vad gör jag?! Jo jag sover ända till klockan kvart över två haha. Slappt eller vad. Men alla snackar jämt om att man ska ta vara på de soliga dagarna men va fan, det kommer väl fler?!

Sen har jag plockat lite här hemma som vanligt, gått och handlat med Nicke och Rikard och sen käkade vi midsommar mat haha. Nypotatis och sill, mums =)

Nu på kvällen har jag och Pian varit ute och gått. Vi gick till T bryggan och satt och snackade massa skit. Bla om hur fåglar tänker och vad de där små prickarna man ser i luften är för ngt haha. Älskar dig snuttan. Håller med dig om de du sa, våra stunder för oss själva när vi är ute och går och bara är, dom kommer jag sakna i framtiden <3 <3

Vi pratade även om våran saknad av våran älskade Totty som är nere i Såneland och jobbar. Älskar dig gumman så otroligt mkt <3 <3

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0