Nu är studentdagarna förbi!

Har festat tre dagar i rad. Känner mig rätt sliten. Igår hade vi grymt kul. Var med Pian och tittade när Carro och Jessie gick ut på trappan. Sedan var vi hemma hos Carro och åt studentmiddag, efter de hos Pians kompis Olof en snabbis och på kvällen hos Jessie där vi festade fram till utgång. Grymt rolig kväll verkligen och ute flummade jag och Pian järnet och vi dansade och träffade massa folk ute. Tack för en toppen kväll. Träffade även Totty sista halvtimmen och jag vet att jag var rätt dryg =P Full och glad var jag i alla fall. Pratade sönder älsklingen på vägen hem när han gick och mötte mig haha. Menmen det var verkligen en toppen kväll.

Idag har jag kollat på Oliwia Twist hela dagen och bara slappat. Börjar få ångest nu fakitskt över att skolan är över. Känns riktigt konstigt faktiskt över att man aldrig ska gå tillbaka dit. Börjar lixom fatta det nu. Men det känns bra också att jag har klarat av det. Men det har varit en trygghet som inte längre finns kvar. Denna sista tiden går inte att beskriva med ord hur rolig den har varit . Tack alla som funnits med och gjort den här sista tiden till en av de bästa tiderna i mitt liv.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0