Mysig dag!!!

Idag på staun så köpte jag en luvtröja, tunika, armband och hårsnoddar =) Älsklingen köpte sig ett par riktigt snygga shorts, ett halsband och två armband och sedan gick vi allihopa och fikade. Åt en asgod kycklingbaguette!!!

Efter de gick älsklingen och jag och bokade våran Turkiet resa =D Underbart!!! Längtar så otroligt mkt.. Vi ska bo på ett hotell som heter Alaiye Kleopatra. 1,5 km till stan och 75 meter till stranden. All inclusive och havsutsikt =) Kommer bli en enderbar vecka tillsammans!!

       



Efter det åkte jag till Emelie och gav henne en tshirt, ett linne och en fotlänk bara för att hon är världens bästa syster =)
Sedan följde Emelie med mig tillbaka till stan och vi har haft en riktigt tjockis kväll och kollat på film. Kollade på halva fast and the furius 4 eftersom andra halvan inte funkade haha. Vi blev rätt så irriterade men sedan satte vi istället på brokeback mountain.. Underbar film!!

Har varit en hel mysig dag och kväll.

Nu ska jag fortsätta vid TV:n till Robin hood haha. Ha en fortsatt mysig fredagkväll allihopa!

Eleonore

Kommentarer
Postat av: tove

Vad fint det ser ut, blir allt lite avis. Själv håller jag på att packa inför min resa, fast den är ju inte alls så lyxig ;P <3

2009-06-12 @ 22:59:56
URL: http://www.bloggis.se/LaMiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0