Midsommarafton!!!

Nu har älsklingen och jag kommit hem från en hel dag midsommaraftons firande. Tänkte blogga lite om min super härliga dag innan jag hoppar i säng =)

Klockan ett så började vi och då hemma hos Michael. Mer än Michael så var det jag, älsklingen, Jonne, Martin, Johanna, Linnea, Thomas, Erik, Tobbe, óch senare på kvällen kom Nyberg och hans kompis Gabbe.

Vi åt god midsommarmat och lyssnade på reggie musik medans vi åt och ganska snart så åkte snappsen och sånghäftet fram haha.

En stund efter maten så gick vi ut och spelade lite spel och hade kul. Älsklingen brottades med Jonne vilket slutade med att han (älsklingen) stukade sin fot. Stackarn men det gick ändå bra att gå på den så det var nog inte så farligt. Sen känner man ju inte av det lika bra med alkohol i kroppen så jag hoppas för hans skull att det inte känns värre imån.

Senare på kvällen gick vi ner till studentviken där vi spelade brännboll och jag och Johanna vadade runt i vattnet och det var faktiskt rätt så skönt =)
Sedan blev det grillning och mys vid brasa och ännu senare bärde det av hem till Michael igen för att efterfesta lite men eftersom vi har varit igång sedan klockan ett idag så var älsklingen och jag rätt så trötta så vi gick hemmåt.

Tack alla för en underbar midsommar. Det har verkligen varit toppen <3 <3 <3

(Bilder får ni se på facebook)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0