Lövmarknaden idag!

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Känns rätt skönt faktiskt. Då blir dagen inte så seg.

Gick upp klockan sju med älsklingen idag och för en gång skull så gick jag inte och la mig igen =)
Vid elva tiden kom pappsen hit med massa filmer på mig och Emelie när vi var små och även filmen från Singapore som vi var i när jag var 11 år. Pappa var på långresa med HMS  karlskrona och då åkte vi ner dit och hälsade på. Har små kollat lite på en del filmer och det är verkligen underbart kul att se. Har inte sett dem på flera flera år. Filmen från Singapore där emot skäms jag lite över haha. Jag ska vara i centrum hela tiden "Pappa pappa filma mig" Hör man ständigt. Menmen vad ska man göra haha.

Strax efter att pappa varit här kom Emelie, Johan, Samuel, Jimmy (Johans kompis) och hans son Neo upp hit och drack kaffe. Det var trevligt och barnen var i full gång att leka med sina ballonger de fått på lövmarknaden. Sedan gick alla upp på marknaden igen utom jag och Samuel eftersom Samuel skulle äta lunch och villa middag.

Vid två tiden gick jag upp på lövmarknaden med Pian och Micke och jag blev som ett litet barn haha. Hittade massa roliga saker. En tröja med Bob Marley, en Bob Marley planch, 6 st tändare, en t-shirt till Samuel som det står "Mitt hjärta slår för moster" på eller ngt sånt där, ett halsband och armband till Nicke och en vattenpipa =D Jisses vad mkt det blev nu märkte jag haha. Men det var det värt och jag är väldigt nöjd med alla mina köp.
Pian var också väldigt nöjd som fick sitt efterlängtade sockervadd =)

Sedan gick jag hem och så åt jag, Nicke, Emelie, Johan och Samuel tacos ihop. Det var underbart gott. Efter det gick jag och Syster upp på stan en runda själva för att hitta ett par sandaler till Samuel. Vi hittade inga fina så istället blev det en uppblåsbar bassäng, en sån liten söt som passar han perfekt och sedan fick han också självlysande stärnor som man sätter i taket. Jag köpte även två tröjor till älsklingen.

Och nu är jag hemma och är trött och nöjd i hela kroppen. Emelie, Johan och Samuel åkte precis hem och själv ska jag plocka i ordning här hemma och sedan luta mig tillbaka i soffan och njuta av min nya vattenpipa ;-)

Hoppas alla har haft en bra dag och hoppas alla får en underbar midsommar <3 <3

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0