Hejhej!!!

Pratade med syster inatt. Ett ganska känsligt samtal. Älskar dig så mkt Emelie och ingen kommer någonsin ta din plats. Ingen kommer någonsin stå mig närmre än du. Blod kommer alltid vara tjockast. Visst har jag många i mitt liv som betyder otroligt mkt för mig. Men som sagt, det finns ingen som kan ta den platsen som du har <3

Nu ska snart jag, älsklingen och Carro gå upp på staun. Lina kommer även upp sen me. Ska kika runt lite och sen tänkte jag åka ut till Jämjö och överraska syster.

Ikväll hade jag och Ruweni planar på att festa men får se om jag orkar. Som det känns nu så kommer jag nog inte göra det. Är verkligen sliten från allt festande nu =P Menmen vi får se frammåt kvällen =)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0