Hej och hå!!!

Är hos pappa nu och fortsätter att jobba med båten men nu har jag tagit en liten paus. Emelie och Samuel är också här och just nu hör jag att Samuel är lite grinig för han vill lyssna på ankliv på min telefon haha. Den lille fisen.
Pappa har även hittat fler filmer från när vi var små. Bla. när Zacko var valp och lite från när vi var ute på sjön. Det är så underbart att äntligen få se dessa filmer igen.

Igår var en helmysig dag. Gick en liten runda på stan med Pian och sen gick vi och tog en fika på 3g. Räkmackor blev det =) Sen på kvällen kom hon och Micke bort en runda och vi rökte vattenpipa och kollade på csi miami. Det märktes på Pian att hon blev trött efter ett tag eftersom hon skrattade åt precis allting haha. Det gjorde i och för sig jag också =P

Blir kvar här hos pappsen ett par timmar till och sen om det finns tid och ork ska jag försöka hinna med och träffa Robin en runda. Annars blir det bara mys med älsklingen. Känns som att det skulle behövas nu för jag är rätt så trött i hela kroppen.

Blir kanske en till blogg ikväll.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0