Härlig dag!!!

Började dagen med att gå upp klockan sju och göra frukost till älsklingen =) Ca tio minuter efter att han stuckit till jobbet kom han hem igen eftersom han inte började vid åtta utan vid halv elva haha. Stackaren men lite småkul ändå =)

Sedan somnade jag vid typ elva och vaknade vid två tiden haha, wops. Sen gick Pian och jag upp på staun och vi hittade båda massa fint. Jag köpte ett par vita tyg skor, en grå stor klänning eller tunika eller vad man ska kalla det =P Ett vitt skärp och en lila sjal. Allt till väldigt billiga priser. Då blir man nöjd. Var jätte mysigt att gå på stan idag med min Ruweni <3 <3

Nu ikväll har jag varit hos Syster Lina och vi har pratat en massa gamla minnen. Det var kul och mysigt och det är som vi sa, man tänker inte på allt som händer, allt man gör och hur mkt man förändras. Man flyter bara med tiden och stannar sällan upp. Älskar dig Lina, du betyder massor för mig <3 <3

På fredag är det redag midsommar, fan vad tiden går fort. Har inte ens fått klart för mig vart vi ska vara =/ Menmne hoppas det löser sig i alla fall.

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Storasiss<3

Älskar dig också gumman! Mer än vad du någonsin anar! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta..vad som än händer, glöm aldrig det! Kärlek<3

2009-06-17 @ 13:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0