Bakfull!!

Igår när jag var på stan med Pian köpte jag två klänningar =) En vit med guldknappar längs ena sidan och en i leopardmönster. Blev jätte nöjd med mina köp. Det var jätte mysigt att gå lite på staun <3

Sedan på kvällen åkte Pian och jag ut till Sarah där även Hannah var och så förfestade vi lite innan klassfesten som var hos Emma på Hasslö. Vi hade jätte kul hela kvällen och vår mentor Matilda och lärare Marie var även där en stund =) Verkligen jätte lyckat blev det!!

Sen drog vi in till stan och då blev det piraten hela kvällen. Vi hade verkligen skit kul och dansade och tjoade hur mycket som helst. Blev också en hel del dricka för min del men va fan, man tar ju bara studenten en gång ;-)
Det var även massa dryga militärer ute från andra länder men dom såg vi till att hålla oss ifrån.
Tack allihopa för en toppen kväll!! Man märker nu att man verkligen kommer sakna klassen. Dom har varit ens trygghet i tre år nu och även att den är väldigt indelad och vi inte alltid funkar ihop så tycker jag om alla väldigt mycket <3

Så idag mår jag som jag förtjänar kan man väl säga haha. Hade knappt ingen röst när jag vaknade men den har börjat komma tillbaka nu. Ikväll ska jag bara ta det lugnt i alla fall. Ska ut till Jämjö imån och fixa och dona inför måndag. Fattar inte att det är två dagar kvar nu. Helt sjukt. Är nervös och det är så mycket blandade känslor. Men det kommer nog bli som alla säger, en av de bästa dagarna i ens liv.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0