Årets första dopp!!!

Nu har det verkligen varit underbart väder hela veckan!!!

Idag har jag varit i Holmsjö med Lina och vi och Nettan har legat och solat vid bredasjön hela dagen. Har verkligen varit underbart. Tog till och med årets första dopp. Först tyckte jag det var iskallt men efter att ha doppat kroppen kändes det riktigt skönt. Konstigt egentligen, när man var liten badade man redan i April och nu har vi redan paserat midsommar.
Har fått en massa färg idag men än så länge är jag mest röd =P Längtar tills det har lagt sig så man får den där härliga solbrännan ;-)
Passade på att ta med mig lite saker från Holmsjö när jag för en gång skull var där och vi gosade även lite med kisungarna och hästarna och självklart hundarna =) Min kise Manson såg jag tyvärr inte =( Men lille Grim var så fin så och det var mysigt att kela med honom lite. Man blev väldigt sugen på att rida igen.

Nu sitter jag här och är proppmätt. Älsklingen och jag har precis käkat potatis, svampsås och biffar. Riktigt gott. Och snart kommer älsklingens mamma och sen ska vi nog bara slappa resten av kvällen.

Jossan har även varit här en liten runda idag med. Var längesen vi sågs så det var kul att se henne och få prata lite =)

Imån blir det antingen mer solande och badande eller också blir det en runda hem till pappsen för att fortsätta med båten =)

Ha en trevlig kväll allihopa!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0