TURKIET IMÅN =D

Har inte skrivit på ett par dagar nu. Har sovit i Jämjö hos syster två nätter nu. Vi har haft det så mysigt. Har fått massa fina presenter till resan. En neccesär fylld med bra saker till både nicke och mig som schampo, balsam, tandborste, deo, lotion, ansiktsmasker mm. En skit snygg bikini fick jag med, uppladdningsbara batterier till kameran och även pengar som lite hjälp till resan, som jag också även fick av Ida och Conny och Hampus. Tusen tack, ni är underbara!!!

En av dagarna var vi i parken med Samuel. Jag och Johan men inte Emelie för hon skulle åka och hämta deras två nya kattungar =) Bilder från parken får ni se på facebook.
Kattungarna var såå söta. Samuel blev helt överlycklig. En Molly och Wilma blev det =) Så vi har busat med dem en hel del och försökt få dem att känna sig hemma och trygga. Det tar nog ett par dagar innan de känner sig helt lugna.

Och så är det dags att åka till Turkiet imån med älsklingen =) Åå vad jag längtar. Hoppas allt går rätt till nu så det inte går snett. Men det ska nog gå bra allting. Jag har nog allt lite resefeber hehe =P Men det hör till.

Nahe nu ska jag väl börja packa för så långt har jag inte kommit än. Har varit på Stan med Lina hela förmiddagen. Det var jätte kul och vi avslutade med god mat på Nivå =) Köpte mig två nya skor, ett par svarta och ett par vita vanliga tyg skor, en lila klänning på Gina, ett par shorts till älsklingen, öronhängen och lite solkrämer och grejer. Är jätte nöjd!!

En rad till min prinsessa blir det förståss också eftersom hon fyller år idag!! Älskar dig hjärtat och ett stort grattis<3 <3 <3 <3

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0