Söndag igen!!!

Jahopp då var det söndag igen. Veckorna bara springer iväg.
 
Har varit skönt att jobba denna veckan. I fredags sov jag över i Jämjö för jag pallade inte ta bussen hem. Nicke och pappa kom dit också så åt vi middag ihop. Det var jätte mysigt. Sen satt vi och kollade på Arn två, dem filmerna är verkligen jätte bra tycker jag.
Sen jobbade jag lördagen och på kvällen skulle jag träffa Hannah så jag hoppade av vid galgamarken för att hon var där så skulel vi gå tillsammans in till stan. Vi gick när det regnade och åskade som mest så vi var som två dränkta katter när vi kom hem =P Men kul hade vi i alla fall men det var rätt läskigt att vara ute när det small till så mkt ibland. Sen hade vi mysigt här på kvällen och två av Nickes kompisar, Erik och Martin var här med och det blev lite festande och så. Jätte trevligt hade vi och det var jätte kul att umgås med min lilla Hany, det var längesen nu. Älskar dig massor gumman.
Idag har jag också jobbat men det var rätt lugnt. Nu sitter jag har och drar mig från att städa haha. Men det behövs. Sen ska jag nog bara slappa resten av kvällen. Nicke är i Rödeby och firar sin farfar som fyller år idag så han blir nog borta ett tag till.

Hoppas alla har haft en trevlig helg!!!

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Tove

Saknar dig baby <3

2009-07-05 @ 22:32:27
URL: http://www.bloggis.se/LaMiro
Postat av: Hannah

åh jag hade jätte kul måste vi göra repris på hjärtat

2009-07-07 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0