Shaa!!!

Gick upp i skaplig tid idag faktiskt även att jag inte skulle jobba.
Har gått på stan med Lina och Nettan och köpta mig ett par mörkgråa addidas mjukisbyxor, ett rött naglack och underkläder. Det var jätte mysigt på stan. Älskar er båda <3 <3

Senare på eftermiddagen efter att jag och älsklingen hade ätit var jag lite rastlös så jag åkte till Rusta där jag köte nya stolsdynor till kökstolarna, en ny matta, glas, diskställ och lite dukar. Det gjorde sig bra i lägenheten =) Alltid kul att förnya lite och sådana småsaker kan verkligen göra stor skillnad.

Skulle egentligen solat med Lina nu på kvällen med men orkade inte så det får bli en annan dag i veckan =) Måste hålla mig lite brun och fin känner jag.

Pratade precis med min prinsessa Pian och hon var verkligen jätte förkyld. Stackars älskling. Hoppas verkligen du blir bättre snart gumman så vi kan leka. Det var för längesen nu <3 <3

Min Toty saknar jag också väldigt mkt. Det är tomt utan dig hjärtat =(

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0