Samuel och syster <3

Jobbade idag över lunchen och sedan gick jag hem till syster som inte var hemma men däremot var Samuel och Johan hemma. Jag och Samuel tog bussen in till stan och jag var först lite nervös eftersom jag aldrig åkt buss själv med honom men den lille sötnosen var hur duktig som helst. Sen gick vi hem till mig och Samuel fick middag och sedan gick vi till Emelies jobb när hon slutade för vi skulle handla lite ihop. Sedan hem hit igen och så lagade vi middag, snitzlar och pommes, mums!!

Efter middagen gick Jag, Emelie och Samuel ut i parken. Älsklingen var aldeles för mätt och trött för att följa med. Vi hade det helmysigt. Gungade och lekte i sandlåda men de han älskade mest var rutchikanan (ingen aning om hur det stavas?!) Han åkte och åkte och åkte och skrattade hur mkt som helst haha. Underbart kul!!!

Nu har vi varit hemma en stund och lille Samuel ska snart nana. Sen ska vi bara mysa ner oss i soffan allihopa =)

Kommer sakna er så mkt när jag flyttar. Så länge jag inte har ett jobb kommer jag att hälsa på hela tiden men när jag väl får jobb kommer det ju bli mer sällan =( Vet att du alltid kommer finnas kvar syster men är mest orolig för Samuel. Han är liten och förstår inte på samma sätt. Älskar er mer än ord kan beskriva <3 <3



   

Eleonore

Kommentarer
Postat av: andreas

va söta dom är.

men fan va grabben växer :)



hur är läget med dig då?:)

puss o kram

2009-10-14 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0