Överraskningsmiddag för Pian =)

Ikväll har jag, Jessie, Hannah, Sarah och Karro haft överraskningsmiddag för Pian som fyller 19 på fredag =) Grattis i förskott älskling!!! Vi åt räk och kräft sallad med pasta och pasta sås och till efterrätt kex och tårta :) Det blev jätte lyckat och Pian blev verkligen överraskad hihi.

Innan idag var Pian och jag på stan och jag hade svårt för att inte försäga mig haha. Vi hade jätte mysigt och jag köpte ett par jeans, två bandanars och två skålar och till nicke blev det tre baslinen, strumpor och badtofflor :) Pian hittade också jätte mkt fint!!! Sen blev det en härlig fika på 3g också :)

Har varit en toppen dag och tack alla som varit med idag!!

Toty du var saknad idag älskling <3 <3

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Tove

Ååå jag hade så gärna velat vara med, längtar hem till er <3

2009-07-28 @ 20:13:49
URL: http://www.bloggis.se/LaMiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0