Mysig dag!!!

Jobbade lite idag på dagen. Var inte alls mkt att göra. Sen mötte jag upp syster Emelie och vi hade en helmysig dag på stan. Vi köpte en massa kläder till lille Samuel som är hemma och sjuk =( Stackaren. Och en leksaksbil, hoppas han blev lite piggare när han fick den =) Sen gick vi och fikade på 3G och så solade vi med. Det var verkligen jätte mysigt. Älskar dig syster mer än ord kan beskriva. Sen fick ju självklart jag ett ryck och köpte mig en radiostyrd båt hahahaha. Så knäppt. Min ursäkt var att Samuel ska få den sen när han blir lite större =P

Sen var det allsång i Hoglands park som jag, Ruweni, Micke och Lina gick på. Det var trevligt faktiskt men jag var inte kvar så länge.

Senare på kvällen bärde det av till Stumholmen med Pian och älsklingen för att provköra min nya båt haha. Det var faktiskt skit kul =P Barnet i mig kom verkligen fram. NickePicke och Pian hade också väldigt roligt med det faktiskt haha.

Sen satt jag och Pian nere på deras gård och bara pratade en massa skit. Vi har inte setts på typ en vecka (Galet lång tid) Så det var verkligen sklönt att prata av sig lite. Älskar dig mitt hjärta. Lekte en massa med Coffie med. Han är så himla mysig. Jag hade med velat ha en hund men det är helt fel i tiden just nu. Men kanske ngn gång i framtiden.

Har haft en jätte härlig dag med nära och kära.

       

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Pini

Fan vad mina ben är förvridna till överkroppen hahah! Älskar dig lillsis!

2009-07-08 @ 19:47:36
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0