Linköping nästa!!!!

Älsklingen kom in =D På sitt förstaval som var kulturvetenskap i Linköping!!! Är så glad för dig min älskling och så stolt!!! Så nu blir det flytt för oss båda!! Så spännande. Äntligen vet vi. Har haft sån klump i magen som nu äntligen har släppt. Åååå vad lycklig jag är. Nu gäller det bara för min del att hitta ett jobb där uppe men det ska nog lösa sig. Man får hoppas på det bästa, anstränga sig och vara frammåt så ska det nog gå bra =)

Det känns förstås tungt att flytta i från allt och alla här hemma. Vänner och familj =( Men det går alltid både tåg, bussar och flyg så det är ju inte precis så att man sitter fast. Kommer hälsa på så ofta jag kan!!

Annars idag har jag jobbat och sen har jag varit och solat med Lina. Efter det tog vi en mysig fika på Coffee house och sen blev det en runda hem till Pian och Micke =) Satt och snackade lite skit och sendan gick jag hem och nu har både jag och älsklingen bara gått runt och varit lyckliga över att han kom in. Jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra och att jag verkligen får ett jobb. Jag måste ju söka ngt bara där jag börjar tidigast i september då eftersom jag åker på barskolan. Menmen som sagt är man bara frammåt så går det. Linköping är ju större än Karlskrona med så det är ju säkert lättare att få jobb där även att det är stor arbetslöshet i hela Sverige. Men större stad innebär för hoppningsvis större möjligheter =)

Idag är jag lättad och väldigt lycklig!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0