Hej!

Igår när jag var på stan med syster, Samuel och Emelies kompis ringde det från jobbet så jag blev tvungen att åka och jobba. Det var sjukt mkt att göra så jag jobbade från klockan två till nio ungefär. Är van vid att jobba 2-3 timmar över lunchen så det blev en omställning haha.

Blev att jag sov i Jämjö för jag orkade inte ta bussen hem så det blev myskväll med lite vin och ostbricka =) Det är aldrig fel!!!

Idag har jag jobbar över lunchen och sen åkte jag hem till stan. Nickes syster Carro e här och hon har lagat grymt god mat till oss. Lax och nypotatis och lite sånt. As gott verkligen!!! Tackar!!! Själv har jag städat och plockat och sen har Lina varit här en runda me men nu skulle hon hem och nana eftersom hon jobbar natt. Så det får bli en dejt en annan dag istället =)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Leka med Pian kanske?? =)

Ha en trevlig kväll allihopa!!

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Maud

Hejsan...

Såg i ett inlägg att nicke kommit in på någon linje i Linköping...Så det blir flytt alltså??? Vad ska du göra då???



Kram Maud

2009-07-22 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0