Hej o hå!!

Har jobbat idag och sen vid tre skulle älsklingen och jag vara i Rödeby och ta spruta. Vaccinerade oss eftersom vi ska åka utomlands. Jag gillar inte sprutor men det var inte så farligt =)
Efter det gick vi upp en snabbis på stuan och sen hem. Har sorterat en massa papper och sånt för jag vill ha så mkt ordning som möjligt inför flytten.

Flyttan ja. Har funderat mkt. Mkt som snurrar. Klart jag vill flytta och jag kunde inte bli gladare när Nicke kom in. Men jag kommer ändå sakna Karlskrona och alla som finns här även om jag ibland hatar Karlskrona. Kommer sakna havet som fan. Och familjen. Och vännerna. Alla mysiga promenader och alla shoppingrundor med tjejerna. Allt kommer bli så tomt =(

Usch jag pratar om det som om det vore jordens undergång. Som sagt klart jag vill flytta och jag tror verkligen det kommer bli jätte bra. Jag vill i alla fall försöka. Skulle det inte funka, att jag inte trivs eller inte får ett jobb så är det ju bara att flytta hem. Och jag kommer ju hälsa på här hemma så ofta jag bara kan. Det lovar jag!!

Eleonore, mkt i huvudet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0