Hej o hå!!!

Har inte jobbat på ett par dagar nu..Skönt =)

I tisdags kom Emelie in till stan och vi gick och kollade om presenter till Malin som fyllde 25 igår. Grattis!!!
Jag köpte en ny telefon =P Behövdes verkligen eftersom min förre fungerade bara när den kände för att.
Sen gick vi till PM och då kom älsklingen upp med och vi käkade asgod mat.

Följde sedan med Syster till Jämjö och sov över där. Eller sov och sov, jag sov inte en sekund på hela natten. Slummrade inte ens till lite. Antagligen för att ajg sovit så mkt natten innan. Så Alex och jag pratade i telefon och fördrev tiden eftersom han inte heller kunde sova. Tur att Emelie gick upp vid halv sex så jag fick lite sällskap =)
Sen pallade vi oss bort ett gäng och grattade Malin och överraskade med frukost och grejor. Hon blev jätte glad.
Sen åkte vi in till stan för Emelie och Johan skulle med ha nya telefoner. Blev även en galss på glaciären. Då var lille Samuel lycklig =)
Resten av dagen ägnade jag sedan mest åt att försöka hålla mig vaken och det gick bra fram till ca klockan sju då jag somnade som en stock. Vaknade vid typ halv elva men då gick jag bara in till sängen och det var inga stora problem med att somna om.

Just nu håller jag på att tvätta.. Har inte så mkt planer för dagen mer än att jag nog ska träffa Syster Lina i eftermiddag och ta en fika. Kanske Ruweni har tid med en dejt också? =)



Min nya telefon =)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0