Hej Hopp!!!

Gick upp halv sju idag och började tvätta. Både älsklingen och jag var riktigt trötta eftersom vi kommit i säng sent och sovit ungefär bara fyra timmar. Jag började jobba vid tolv och innan det gick jag upp på stan och köpte ett par jätte snygga jeans till älsklingen som jag kollat på länge. Dom är väldigt ljusa och så är det lite slitet i dem. Han blev verkligen jätte glad när han kom hem från jobbet och fick dem. Dom passade perfekt =)

På eftermiddagen har jag legat med syster Lina på stumholmen men eftersom vi missat de bästa soltimmarna bestämde vi oss för att gå och sola solarium haha =P Rätt så knasigt faktist en underbar dag som denna men vi fick mkt färg i alla fall =)

Har kollat på "Min stora kärlek" nu på tv. Det är verkligen en film med ett bra budskap. Man ska aldrig dömma ngn för hur dem ser ut men männsikor gör så lätt det eftersom utsidan av en person är det man ser först. Men man ska inte göra det. Det är insidan som räknas och då spelar det ingen roll hur man ser ut.

Messade med en tjej igår som också ska till Mallorca. Hon bor i Örebro och jag ska nog åka upp till henne dagen innan vi åker till Mallorca eller samma dag och sen göra sällskap med henne till Arlanda. Det känns väldigt tryggt och så kan man lära känna varandra med lite innan resan =) Det kommer bli toppen!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Hoppas alla har haft en bra dag i solen!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0