Hej!

Har inte skrivit på ett par dagar nu. Har inte haft så mkt att skriva om faktiskt. Har jobbat lite, träffat Pian lite, umgåts med Nickes syster, gått på stan (utan att hitta någonting) jobbat lite till,haft mys med älsklingen och idag varit hos mormor.

Alltid lika mysigt att hälsa på lilla mormor. Det blev mycket fika och prat om gamla minnen. Älskar min mormor och älskar stället hon bor på. Det har varit som mitt andra hem under hela min uppväxt. Min syster och jag har så mkt härliga minnen därifrån från alla vinter och sommar lov. Alla lekar man lekte, kojor man byggde, bus man gjorde. Underbara barndomsminnen. Saknar dem tiderna väldigt mkt ibland. Menmen det är inte mkt att göra åt, tiden rullar på hela tiden och det finns inget man kan göra för att sakta ner tempot.

Turkiet med älsklingen om 6 dagar. Börjar faktiskt inse att vi ska åka snart. Har inte haft så mkt tid att tänka på det. Det ska bli så otroligt underbart. En hel vecka tillsammans med massa sol, bad, god mat, spännande äventyr och slapp vid polen!! Kan knappt vänta!! =D

Hoppas alla har haft en toppen helg!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0