Hasslöfestivalen igår!!!

Hade riktigt roligt. Nicke och jag kom dit vid fem tiden och d¨å var gänget redan där. Lina, Jonne, Tobbe, Johan och erik. Träffade även mamma Nettan och så Rille och Simon som Lina och jag satt och festade med =)
Det var riktigt härlig stämning och goa människor. Blev mkt skratt och flum vill jag lova =D
Måste verkligen åka dit nästa år igen. Lätt det bästa på länge!!!

Idag har jag jobbat ett par timmar och det var ganska segt med tanke på min bakfylla haha. Men Micke och Donny som jag jobbade med idag är alltid lika glada och flummiga haha så det går bara inte att vara seg då.
Här näst blir det bakfylle mat och sedan slappa. Kanske träffa Lina en stund lite senare =)

Hoppas alla har haft en kanon helg!! Det har jag verkligen haft.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0