Bakfull, jodå!!

Östersjö igår. Allt började jätte bra och vi hade grymt kul och trevligt jag, Pian, Lina och Linnea. Sen gick det som det gick och det slutade inte så där bra precis men inget jag tänker skriva om här.

Nu sitter älsklingen, Rikard, Daniel och Sebastian här och spelar ps3 och dricker öl. Dom har hållt igång ungefär en timme och dom ska fortsätta till sena natten haha. Blir östersjö för deras del idag. Hoppas för deras skull att vädret blir bättre. Hörde riktigt ordentlig åska nyss =/ Inte så kul. Inte kul för mig heller som sak vara själv sen efter dom åker vid två tiden. Har börjat bli väldigt åskrädd.

Jaojao är väldigt seg idag och känner mig verkligen bakfull. Drygt men klart man har sig själv att skylla!! Så fort killarna sticker ska jag slänga mig på soffan och bara lata mig framför Tv:n hela dagen. Underbart!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0