Trött och mätt!

Nu är äntligen julen utstädad. Tog ett bra tag för både mig och älsklignen att komma igång med städningen men nu är det i alla fall gjort =) Bara sovrummet kvar där mina kläder av ngn konstig anledning ligger över hela rummet. Mm hur kunde de gå till? =P

Nu har vi precis ätit så jag e verkligen propp mätt. Tänkte sätta mig ner i soffan nu med älsklingen och kolla på Mona Lisas leende. Underbar film. Älskar Julia Roberts. Okej Älska är ett starkt ord men tycker i alla fall att hon är grymt bra.

Nu blir det nog inget mer bloggande för ikväll. Hörs imån!!

Kommentarer
Postat av: Din Flickas Man

Vad glad jag blir nu när jag ser att du är en seriös bloggeska:) Kram !

2009-01-07 @ 03:38:54
URL: http://mrjetset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0