Tröööött!!!

Nu är jag verkligen jätte trött så jag ska ta vara på dessa minuterna jag sitter ner och skriver.
Hade I-val idag och ingen praktik. Blev min första lektion på stresshanteringen. Mkt trevligt ämne måste jag säga.
Känner att det kommer bli väldigt kul att läsa det. Hoppas jag kan få lite ordning på min inre stress.

Blev mkt flum med syster i skolan med hihi. Älskar dig massssor!! Och jag kan faktiskt vara din Hattemys om du vill ;-) <3

Sen efter skolan har jag tvättat, tvättat och sen tvättat lite till. Massor av tvätt har älsklignen och jag samlat på oss. Mest jag tror jag. Kan slänga en tröja i tvätten efter att ha använt den en halv dag. Onödigt som attan faktiskt!!

Sen har jag träffat pappsen också =) Jätte kul. Var längesen. Han skulle handla på City gross och jag hängde med honom vilket var bra för jag fick en del hadlat hem jag med =)

Ikväll blir en lugn kväll hoppas jag. Men är samtidigt lite sugen på att göra något. Vet inte om jag orkar bara.

Nahe nu ska jag ner i tvättstugan igen. Suck. Sen måste jag snart börja med maten så den är klar till älsklingen kommer hem. Tänkte gotta till att ikväll med potatisgratäng och fläskfile =) Det är ju faktiskt fredag.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Toker

HATTTTTTTTTTEMYYYYYSSSSEEENNN !!! <3

2009-01-23 @ 22:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0