Ruweni <3

Vet du en sak syster.
Jag behöver inte byta plats med dig för att få se hur dina ögon ser på mig.
Jag vet det redan.
Det räcker med det jag ser i dina ögon när dem ser in i mina.
Om du bara viste hur underbar du är och hur mycket du betyder för mig.
Jag har ändrat mig om en sak "Hoppar du så hoppar jag"
För jag vill inte att du ska hoppa.
Gör du det kommer jag stå nedanför och ta emot dig.
För även att det är svårt att se ibland så vet jag att denna grymma värld också har så mycket vackert att ge.
Jag vill visa dig det.
Visa dig den vackra delen av världen.
Den dagen du kan se dig själv i spegeln och säga orden "Du är vacker och du är älskad"
Den dagen kanske du förstår att det är personer som du som gör att detta livet är värt att leva.
Och detta livet vill jag leva varje dag med dig vid min sida!

Vissa människor betyder och du är en av dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0