Jag älskar dig <3

Mkt tankar sista tiden. Skola, praktik, framtiden? Vet ingenting. Vad ska det bli av mig? Vill bara bort från denna staden. Men för de krävs en plan. Ett jobb eller en utbildning. Vart ska man börja? Ju mer jag skjuter upp all ju mindre orka har jag att ta tag i något. Snälla ge mig kraft.

Ellie <3 Ruweni
Tack för att du finns där för mig syster <3



After all that you've been through
I will make it up to you
I promise you,

Jag älskar dig Niclas <3
Din tro på mig och all din kärlek, det är de som håller mig vid liv.
Du är starkare än vad du tror.
Jag ser upp till dig.
Släpp mig ínte utan håll mig hårt.
Jag ber dig.
Jag kommer aldrig sluta älska dig.
Skulle du dö skulle jag dö med dig.
Dö av sorg.
Jag finns alltid här hjärtat.
Hur lite kraft jag än har kvar så finns det för att stötta dig.
Precis som du alltid stöttat mig.
Jag vet att jag gjort mycket fel.
Jag vet att jag sårat dig många gånger.
Det är min uppgift att göra det bra igen.
Tack baby för att du står kvar.
Tack för att du låter mig gottgöra mina misstag.
Tack <3

Älskar dig <3

För att jag Älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0