Hemma efter en underbar vecka i Fjällen =)

Har verkligen haft hur roligt som helst. Och efter mkt träning blev faktiskt jag, älsklingen, Carro o Magnus rätt så duktiga på snowboard måste jag säga =) Har dragit dit i backen hur många gånger som helst. Har fått blåmärken. Har suttit mitt i backen och tjurat som en liten tre åring hahaha men haft sjukt kul. När man började lära sig lite hur man åkte så var det riktigt nice. Men det var väldigt svårt att hålla balansen måste jag säga. Och landskapet där uppe var verkligen jätte vackert. Jag har ju aldrig varit på skidsemester innan men jag kan säga att det kommer bli många fler för min del. Onsdagen kunde jag tyvärr inte åka för jag lyckades sträcka mig i sidan så jag fick sjukt ont. Men efter en dags vila kunde inget hålla mig inne. Då ville jag ut i backarna igen =)
Kvällarna var också riktigt mysiga. Myspys framför TV:n, massa kortspel och massa massa flummande haha. Bra väder hade vi också. Första två dagarna var det någon plusgrader men sedan blev det många minus och soliga dagar. Riktigt härligt vinter väder. 

Och vem träffar man i fjällen om inte syster Ruweni =) Haha det går fan inte att skilja på oss <3

Nu är man hemma i vardagen igen. Känns både bra och dåligt. Borta bra men hemma bäst. Så är det ju. Men hade inte gjort mig något att stanna borta ett tag till =)

Puss på er så länge!



                                                   



Kommentarer
Postat av: TOVE

Vad kul att du har haft det bra, väntar på alla bilder =D Älskar dig, puss & kram

2009-01-19 @ 13:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0