Hej hopp!

Började dagen med att vara på praktiken och det gick så bra så. Slutade tidigt med =) Härligt.
Sen fick jag en dålig nyhet som gjorde mig irriterad och sur. Men försökte inte tänka på det.
Gick till skolan och lämnade in lite saker så då kände jag mig lite duktig men blev ändå inte på
bättre humör. Bestämde mig för att gå och möta älsklignen när han slutade i hopp om att han skulle
få mig på bättre humör. Och det hjälpte =) Vi flummade hela vägen hem från hans jobb.
Älskar dig älskling!!
Vi gick även in på tågstationen oh bokade biljett till mig till helgen. Ska upp till Växjö till syster Lina.
Ska bli såå kul!!! Paaaarty siss ;-)

Annars händer inte mkt. Får se om älsklingen och jag orkar palla oss iväg för att handla lite sen hehe.
Är lite små seg.

Kanske blir en prommenad med syster Ruweni sen me. Får se om hon orkar med mig =)

Jaojao ha de gutt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0