Härlig dag!

Idag har jag haft en jätte bra dag. Har verkligen gått jätte bra på praktiken.
Sen jag kom hem har jag bara städat lite och sen lagat mat. Har precis ätit nu med älsklingen.
Nu sitter han i soffan med sin kaffemugg och njuter =)  Älskar dig älskling <3

Vad händer ikväll? Inte mkt. Kanske går en runda bara. Finns inte så mkt att göra.
Ska ju upp tidigt imån med. Har mina kära I-val. Usch!!!! Orkar inte me att!
Måste ta tag i skolan haha säger alltid så men jag MÅSTE verkligen. Ska försöka
reda upp att lite i morgon men ikväll kan jag inte göra så mkt åt att så varför slösa energi
på att tänka på att och sedan bara få ångest över det?? Nej finns ingen anledning till det så
nu släpper jag det för ikväll!!!

Ha det gott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0