Första dagen på praktiken!

Jahopp då har man praktiserat idag. Var verkligen skit kul. Praktiserar på Harmonigruppen i Rödeby. Alla var verkligen jätte trevliga och jag ser verkligen fram emot att vara där. Är trött som fasen bara. Längesen man var igång såhär en hel dag plus att jag inte sovit mkt inatt.

Igår fyllde min älskade syster 22. GRATTIS! Gjorde en "syster bok" till henne med bilder på oss och fina dikter. Hon blev verkligen jätte glad. Så fick hon även lite pengar också. Sen efter älsklignen hade jobbat kom han ut till Jämjö och vi åt middag allihopa tillsammans. Jätte gott och mysigt. Busade även med lille Samuel hela dagen =)

I morgon blir det en lite tuff dag. Eller väldigt tuff faktiskt. Ska på morfas begravning. Älskade lilla morfar <3

Sen natten mellan lördag och söndag åker jag till Fjällen med älsklingen och hans familj. Ska bli riktigt kul. Hoppas jag inte bryter en massa ben uppe i backarna =) Ska åka snowboard, rätt coolt tycker jag det verkar faktiskt. Menmen får väl se hur det går. Kommer antagligen rulla ner för backarna istället för att åka haha.

Jaojao nu har jag lite att pyssla med här hemma. Måste börja packa, städa lite, sortera tvätten, laga mat osv..
Fasen vad mkt man ska ha att göra hela tiden! Menmen ingen som gör att åt en så det är bara att ta tag i allt!
Helst av allt hade jag bara velat slänga mig på sängen nu och sova. Är verkligen helt slut!

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0