Första dagen på det nya året!

Vaknade upp i en helt nystädad lägenhet. Helt underbart. Tack till Carro, Lina och Jonne för det! Hade inte pallat att städa upp efter gårdagen. Men trevligt var det verkligen.

Har varit med syster och Ida hemma hos mormor idag. Kändes tomt när inte morfar var där =( Men det är bara att ta en dag i taget och göra det bästa av situationen. Och se till att vi finns till 100% för mormor nu. Tycker det är jobbigt att förlora sin morfar och det är nog ingenting mot vad det är för mormor som levt tillsammans med honom större delen av sitt liv. Han kommer alltid vara saknad och innerligt älskad och det lättar lite när jag tänker att han kommit upp till mamma nu. Nu har dom varandra och jag vet att dom båda finns med oss.

Nu ikväll sitter jag, Nicke och nickes syster Carro bänkade framför TV:n. Finns dock inte mkt roligt att titta på. Drar väl kanske igång en film eller nåt istället.

Imån bär det av till Kalmar till kusin Alex. Ska bli mys och skönt att ha ngt annat att tänka på. Har altid så kul med honom och han får mig alltid på bättre humör.

Ruweni <3 Du betyder. Älskar dig syster oändligt mkt. Du och jag mot världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0