En bra dag!

Denna dagen började helt underbart bra. Hade stresshantering med underbara avslappningsövningar. När lektionen var slut kände jag mig typ helt lugn i själen. Jag såg till oh med fram emot att gå till Engelskan. Knas haha. Gick faktiskt till och med dit helt själv idag utan syster Ruweni. Framsteg. Blir imponerad av mig själv =P

Efter skolan åkte jag till syster (Tack Emelie för att du älskar mig så mkt)  i Jämjö. Såååå fint lille Samuel hade fått i sitt rum. Men det han var mest nöjd över verkade vara sin nya pall i badrummet. Han har ju nämligen kommit på att han kan flytta runt på den vilket gör att han kommer upp överallt haha. Så söt den lille är. Älskar er så otroligt mkt!! Diskuterade lite med syster om jobb och grejor. Det är mkt tankar i huvudet. Men funderar faktiskt på om jag ska ringa timbanken till sommaren och vara på olika dagis där det behövs. Måste väl ändå behövas extra personal till sommaren eftersom många tar semester tycker man. Menmen får väl se hur det blir. Jobb måste jag ha i alla fall. Men vill ju egentligen plugga vidare så fort som möjligt. Menmen det löser sig alltid. Med studenten följer ett nytt stort steg i ens liv men jag börjar faktisk känna att jag är nyfiken på det steget och inte rädd för det. Vem vet vad som kan hända och vad som väntar?

Har pratat med Totty idag me. Saknar dig grymt mkt gumman. Det är tomt här utan dig. Längtar längtar längtar tills du kommer hem!!!

Blir prommenad ikväll igen med min älskade syster Ruweni. Myyyyys =)


Det gör ont när närastående går bakom ryggen på en. Riktigt ont! Men vad ska man göra? Gjort är gjort och det är väl bara att glömma oh gå vidare..

Sitter här i pyjamasbyxor och en av älsklingens stora tshirts så jag får väl gå och klä på mig lite ordentligt så jag är redo för prommenad med Ruweni =)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0